تیم انگلیسی بعد از حذف بنفیکا از دور این مسابقات با کسب نتیجه 2-1 در استمفورد بریج، در مرحله بعد مقابل بارسا قرار خواهد گرفت. بازی رفت در 18 آپریل در استمفورد بریج و مسابقه برگشت نیز 24 آپریل، در نیوکمپ برگزار می شود.

حریف بعدی بارسا مشخص شد؛ چلسی، تیمی که بنفیکا را در مرحله قبل از لیگ قهرمانان حذف کرد. آبی پوشان در دور رفت، خارج از خانه توانستند با یک گل حریف خود را شکست دهند و شب گذشته نیز با نتیجه 2-1 در استمفورد بریج راهی دور بعدی مسابقات شدند. تیم انگلیسی اولین گل خود را از ضربه پنالتی لمپارد به دست آورد. اگرچه بنفیکا به دلیل اخراج پریرا، تمام نیمه دوم را با یک یار کمتر نسبت به حریف سپری کرد، اما در دقیقه 85 خاوی گارسیا توانست نتیجه را به تساوی بکشاند. در ادامه و در دقایق پایانی، مرلس با یک گل بازی را به نفع تیمش به پایان برد.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


برای رسیدن به نیمه نهایی، چلسی در مرحله یک شانزدهم، ناپولی را از پیش رو برداشت و مرحله گروهی را نیز با قرار گرفتن در مکان بالاتری نسبت به لورکوزن، والنسیا و خنک به اتمام رساند.

فصلی نامنظم در لیگ

در فصل 2011/12، لیگ قهرمانان تنها تورنمنتی است که چلسی در آن به موفقیت قابل ملاحظه ای دست یافته است؛ آنها در لیگ جزیره، با 23 امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در جایگاه پنجم قرار دارند. آندره ویاس بواس، در این فصل به دلیل نتایج دور از انتظار از تیم کنار گذاشته شد و اکنون هدایت این تیم به عهده روبرتو دی ماتئو است.

چلسی از بازیکنان فوق العاده ای بهره می برد؛ چک، تری، اسین، لمپارد و دروگبا. بازیکنان نام آشنا برای هواداران بارسا نیز در این تیم حضور دارند: فرناندو تورس، خوان ماتا و بازیکن سابق بارسا؛ اوریل رومئو.

بازی های تاریخی

بازی بین چلسی و بارسا، به یک دیدار کلاسیک در لیگ قهرمانان بدل شده است. رویارویی این دو تیم انگلیسی و کاتالانی یکی از جذاب ترین مسابقات ادوار اخیر نام گرفته است؛ آخرین بازی این دو تیم، به مسابقه خاطره انگیز آنها در نیمه نهایی 2009 در استمفورد بریج باز می گردد که اینیستا با گل دقایق پایانی خود باعث صعود بارسا به فینال رم شد.

بایرن- مادرید، پای دیگر نیمه نهایی

بر اساس انتظار همگان، در سوی دیگر نیمه نهایی، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید با شکست حریفان خود به مرحله بعد قدم گذاشتند. بازی اول در آریانس آرنا در تاریخ 17 آپریل انجام خواهد شد و آنها یک هفته بعد در سانتیاگو برنابئو بازی برگشت را برگزار خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:اخبار بارسلونا,چلسی,بهترین تیم جهان,فوتبال جهان,فوتبال اروپا,بارسلونا,آبی واناری ها,

ساعت 22:57 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت